torsdag den 15. december 2011

Halstørklæde i dominostrik

"Made with love"
Jeg har strikket det blødeste og mest farveglade halstørklæde i Dominostrik til min veninde.
Netop i år ved jeg, at det vil betyde meget ,at der ligger en ganske særlig gave under træet juleaften.
- Hun har så bestemt fortjent noget helt specielt !


Halstørklædet er to meter langt, meget blødt og kan
snoes omkring halsen mange gange ;o)


Garnet er meleret 100% uldgarn fra Stof og Stil.




 Opskriften på Dominostrik er een jeg engang har fået af "Faster Mette",  -tak Mette ;o). Jeg har strikket Dominostrik mange gange og synes hver gang, at det giver et meget flot og spændende resultat.

Måske er det fordi, jeg er så vild med patchwork og med denne teknik, kan jeg arbejde med mønstret og farverne lidt på samme måde.
- og så er det faktisk ganske sjovt, at strikke med denne teknik ;o)

Glade julehilsener til alle
Kærligst Hanne


En fin rød pose lige til at lægge under træet.

9 kommentarer :

  1. Glade Jule ogsaa til dig!
    Det er rigtig flot, den halstorklaedet at du har strikket :)

    SvarSlet
  2. Fedt tørklæde :) Rigtig god jul til dig og familien - hils dem! :)

    SvarSlet
  3. hej Hanne
    Så heldig den glade modtager er ..
    For det er da et fantastisk flot halstørklæde du har kreeret ..
    kh Mona

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, det kan da kun bringe glæde og varme ;O)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig og smuk gave du giver din veninde.
    Klem

    SvarSlet
  6. Super-flot tørklæde - enig i at dominostrik giver en flot effekt :-)

    SvarSlet
  7. Tak, tak ;o)
    Hvor er det dejligt med positive tilbagemeldinger.

    Kh. Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...