tirsdag den 21. februar 2012

Jeg elsker når posten kommer med pakker...

- og denne gang var det til mig :o)
Det var ikke en jeg selv havde bestilt eller vidste hvad var i. Nej, det var en af den slags, som overrasker og gør mig rigtig glad.

Min søde gamle (læses selvfølgelig som tidligere) kollega og kreative "legekammerat" Anette, som har en særlig forkærlighed for knapper, har sendt mig en pakke med smukke gamle knapper i min nye yndlingsfarve og et lille brev. DET er da til at blive sådan rigtig glad i låget af.

1000 tak Anette, for de fine knapper ;o)

Prøv lige at se en fin håndfuld af gamle, smukke knapper i den helt rigtige farve.

Uha... hvad skal jeg dog finde på ???
- Det er som at få en lille skat til at ligge foran mig. De skal selvfølgelig bruges til noget helt specielt.



Har du en god ide ?

Kærligst Hanne

8 kommentarer :

  1. Sikke en god ven at have :)
    Men nope, ingen ideer til anvendelse, for mig er knapper sådan nogle som gerne skal stå i et pænt glas med låg og pynte på hylden :p
    Helst et oliven glas, elsker den høje tynde facon :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Til en start kunne jeg jo bruge din ide ;o)
      Stille dem i et fint glas og blot nyde at de passer til min lille laksefarvede samling, mon så ikke ideen pludselig er der?

      Slet
  2. Sikke en dejlig overraskelse!
    Har ingen ideer, men glæder mig til at se hvad du finder på :)
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil komme på så snart den er der...ideen ;o))

      Slet
  3. Hvor er du heldig :0) Skønne knapper i lækre farver - jeg forstår godt at du er glad!

    SvarSlet
    Svar
    1. ;o))
      Ja, den slags er da til at blive glad af. Der er ikke noget som at blive tænkt på, nå det mindst er ventet.

      Slet
  4. Det var da en dejlig overraskelse . Anvendelse ? du finder nok på noget ..
    mon ikke ideerne allerede står i kø ? (kender jeg dig ret).
    kh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror faktisk at der er ved at spire en lille ide...
      - Så du må jo kende mig ret ;o)))
      Kan dog mærke at den kreative opmærksomheden konstant bliver rette mod indretning af det nye hus pt.
      Kh.

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...