onsdag den 11. april 2012

Kan det siges mere præcist...

Nogle gange kan jeg rende over ord, der rammer lige det jeg tænker og føler.


Det gjorde jeg forleden.
- Vendte derfor straks bilen og smuttede ind og købte dette helt fantastiske skilt.

Egentlig er det vel en nyfortolkning af udsagnet "husk at leve i nuet",
men jeg synes, at det siger så meget mere.
- som min mellemste søn Jens, sagde da han så det: "det er præcist det, jeg mener,
sådan skal man leve livet "


Husker du selv at stoppe op, eller er du altid på vej ... ?




Happy day til dig ,o)

Kærligst Hanne



4 kommentarer :

  1. Cool skilt. Og er meget enig i både budskabet, din fortolkning og Jens' mening om det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja... det er jo et af de udsagn, der er så enkle, men så svære at efterleve.
      Nu hænger jeg det op et sted hvor jeg kan se det hele tiden og vil gøre mit bedste, for at huske på det hver dag ,o)

      Slet
  2. Uha - jeg er nok ofte mest på vej... Men jeg vil huske de vise ord ;) Flot sweater du har lavet dig - respekt!

    SvarSlet
  3. ;o)) ja, jagen på lykken, den er de fleste af os nok fælle os. Der er jo bestemt også en hvis drift i "at ville" og gå efter det. Kunsten er sikkert at leve lykkeligt imens... jeg vil nu huske mig selv på det, med dette skilt ;o)
    Der komme billeder så snart sweateren er klar til at blive vist frem. SÅ skal der prales !
    - dejligt med positiv respons ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...