fredag den 13. april 2012

Sidste penselstrøg på værket...

Med pensler i hånden, farver på bordet, lydbog i ørene og kaffe på kanden, så går det bare der ud af....

Kl.02 i nat lagde jeg sidste hånd på nogle illustrationer, jeg har arbejdet på i den sidste tid.
Det har været en super spændende opgave og jeg glæder mig som et barn til at se det færdige resultat, når det har været i trykken.
Lige nu er det hele selvfølgelig super hemmeligt, men jeg har "klippet" et par smagsprøver ud, så i kan "smage" lidt på det ;o) 







Hyggestemning fra arbejdsværelset.
Nu skal der vist ryddes op, tømmes skraldespand, fjernes kaffekopper og luftes ud... ;o)




Rigtig dejlig weekend


Kærligst Hanne

6 kommentarer :

  1. Hej Hanne.
    Det ser spændende ud;-) hvor er du altså effektiv, det er altid spændende at tjekke din blog! I håndarbejde er vi nu gået i gang med ' sy dit skrald'. For jeg fik overtaltAnna Marie - det var nu meget nemt - til at vi skulle købe Mette Jørgensens bog. Den er super inspirerende.
    Go' weekend, knus fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette ;o)
      Dejligt at have besøg af dig her på blogge. For tiden har jeg virkelig mange forskellige projekter i gang. I weekenden er det en illustration og opsætning til en guldbryllupsinvitation. Elsker det ;o) Tid har jeg jo mere af end nogen sinde og sjovt nok er det ikke noget problem at fylde den ud... med arbejde, men sådan føles det ikke.
      Jeg har ikke selv købt Mette Jørgensens bog, men glædes over at den er inspiration for jer. Tænkte det nok... det stod jo næsten Anette på forsiden ;o))
      Glæder mig til at følge med, - mit næste projekt bliver at strikke i plastikposer.
      Dejlig weekende til dig også.
      knus fra mig

      Slet
  2. Hvad Finland er det så du har gang i?
    Troede ikke lige det var den slags spand og kost du mente ;o)
    Spændende ser det ud...
    Kh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med kost og spand er for længst overstået... ;o)
      Ang. tegneprojektet er det jo så skiiide hemmeligt, så den får du lige på en sms
      Håber at du er landet ,o)
      knus

      Slet
  3. Ih hvor spændende - glæder mig til at se det når det kan afsløres.
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. ... åh... jeg ville da ønske at jeg kunne NU. Er ikke så god til hemmeligheder af den her slags ;o)
      Kan dog afsløre at projektet er noget større end det ser ud her, så der kommer bestemt mange flere billeder senere.
      god weekend til dig ;o)

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...