torsdag den 17. maj 2012

Herlige små detaljer

Som gør den store forskel ;o)
Jeg har travlt i disse dage, for vi har nemlig fået nøglerne til vores nye hus.
De næste par dage skal vi male og så skal der fjernes en enkelt væg, samt høvles og ludes to gulve.
I går gik jeg en runde i huset med mit kamera og stillede skarpt på nogle af de smukke detaljer i huset.
Kig med hvis du har lyst:










Jeg vil i de kommende dage vise flere billeder fra huset,
her på bloggen.
;o)))

- Vi er sååå vilde med det!

Kærligst Hanne

16 kommentarer :

  1. kære Hanne
    Jeg glæder mig vildt til at se nærmere på det hus.
    Kun en fejl : beliggenheden ;o)
    Og man må vel sige, at I er i rutinen med flytning og gøren-i-stand ..
    Godt detaljen med væggen kom med ;oD
    god arbejdslyst
    kh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Beliggenheden... tja ... Dejligt at du kommer alligevel. Glæder mig til at høre havd du synes om det hele ;o)
      Kh. Hanne

      Slet
  2. Wauhh... hvor er det nogen smukke detaljer du viser.
    Glæder mig til at se meget mere af huset.

    Ha´en dejlig dag...

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Susi ;o)
      Huset rummer så mange detaljer og så meget sjæl, at jeg slet ikke kan blive mæt af at se på det. Detaljer dukker op hver dag.
      Følg endelig med ;o)
      Knus Hanne

      Slet
  3. Kan godt forstå i er vilde med det, sikke detaljer !!!!
    Glæder mig meget til at følge med.
    Knus jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig at du har lyst og jeg vil garantere masser af billeder fra dette lille paradis ;o)
      Knus Hanne

      Slet
  4. Spændende og hyggelige detaljer :-)
    God fornøjelse med maler arbejdet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja, de detaljer ;o)
      Sjovt hvad man forelsker sig i. Her har vi fundet præcist det vi altid har drømt om .
      Malerarbejdet er gået godt og i morgen tager vi fat igen.
      Kh. Hanne

      Slet
  5. Fine og finurlige detaljer, som jeg håber får lov til at blive...

    SvarSlet
  6. Du kan tro at de vil bliver bevaret. De var en stor del af grunden til, at vi forelskede os i huset ;o)
    kh. Hanne

    SvarSlet
  7. Mange gange tillykke med nøglen til jeres nye gamle hus! Efter de smukke detaljer du har vist, ser jeg rigtig meget frem til at se mere af huset... Jeg venter spændt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæææder mig til at vise meget mere ;o)
      - så hæng på!

      Slet
  8. Hyggeligt og masser af stemning ser det ud til ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro Merete. Vi er så glade for det og snakke om hvilket fund det ;O)

      Slet
  9. Det ser virkelig hyggeligt ud. Tillykke med det.

    SvarSlet
  10. Kære Lonni
    Tak for din hilsen. Håber du har fået lyst til at følge med i det lille Svenske huseventyr ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...