fredag den 11. maj 2012

Torsdags hæklerier midt i flytterodet

Kurven med bomuldsgarner bliver det sidse, der bliver pakket ned ;o)
For jeg nyder de stille aftener lige nu. Dagene er nemlig hektiske og lidt kaotiske med alt det pakkeri.
Derfor er det en fornøjelse at falde ned på min plads i sofaen og sysle lidt om aftenen.
I går aftes hæklede jeg en lille nålepude til mig selv. Jeg har længe haft kig på de her små nålepuder, der ligner blomster og i aftes fik jeg så endelig lavet en til mig selv.

 Jeg har hæklet to cirkler på ca. 14 cm. hver, og derefter hæklet dem sammen med 
to omgange med fastmasker.

 Her afslører sig så en lille sytråd, der ikke er blevet klippet af
hmm..  den snupper  jeg lige med saksen ;o)

Nålepuden er fyldt ud med uld, for det synes jeg er det bedste fyld til nålepuder. 
Jeg er sikker på, at den blive jeg rigtig glad for ;o)

I aften vil jeg hækle flere cirkler i forskellige størrelser til blomster, så jeg kan lave brocher og nøgleringe og, og ...

Dejlig fredag 
Kærligst Hanne

3 kommentarer :

  1. Den er da rigtig fin :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin - og man kan jo blive ved, så god fornøjelse :)

    SvarSlet
  3. En nålepude er næsten uundværlig. Jeg kan rigtig godt lide de farver, du har brugt sammen med den frække knap

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...