torsdag den 23. august 2012

Svensk Loppis med mange fine sager

Udvalget er stort, priserne små og fristelserne mange ;o)
Så det er ikke svært at få favnen fuld med gode sager. Her var alt fra dimser til møbler. 
Desværre var meget allerede solgt, da vi kom til markedet. Jeg havde fået af vide, at vi helst skulle være der, når de klippede snoren over til pladsen. Meeenn ...  det går jo nok, så vi kom en halv time senere, med troen på at det var tidligt nok.
Nu har vi så lært, at det er en god ide at være der til tiden, en anden gang ;o)

Der var ikke den store trængsel ved de mange kasser med duge og andre tekstiler. I de kasse gemte der sig også masser af broderier. Dem fik jeg købt nogle af til at sy i tasker, puder og meget andet.








En god lille stak til min gemmekassen med de "gode sager".
Prisen, tja... "hvad vil du gi' ? "
Et umuligt spørgsmål, jeg vil jo nødig fornærme ved at byde for lavt, så jeg trækker blot på skulderen og venter på deres udspil. Det var 30,- skr. for hele stakken ;o))

I kasserne fandt jeg også de her herligheder.
Jeg ved ikke lige hvad de skal bruges til, men fine er de.



Et vidunder til min yngste søn
En gammel Philips radio.
Så cool og i rigtig fin stand. Når den er blevet gjort ren og har fået nye sikringer og ledning, 
så er den så god som ny ;o)

- og hvad vil jeg så gi' for den ? 
Ingen anelse.... eller okay, den er måske lidt pebret. Den er jo ret retro cool på den fede måde.
Igen trækker jeg på skulderen og er allerede ved at skyde min drøm ned, om at vil glæde sønnen med dette vidunder.
Da der bliver sagt på klingende Skånsk: "Skall vi säga 80,- skr ?"



Dejlig torsdag
Kærligst Hanne


3 kommentarer :

  1. Hold da op som du har handlet. Det virker åbenbart fint med de der skuldertræk. Hahahaha... den gik altså ikke her i Midtjylland. Men det ved du jo! : )

    SvarSlet
  2. Du har da fået nogle gode sager for pengene :o)
    Sådan en radio havde jeg også som teenager - også dengang var den retro ;o)
    og fine broderier. Spændende hvad du får dem forvandlet til
    kh Mona

    SvarSlet
  3. Sikke nogen gode priser - og fede ting. Jeg har tidligere lavet puder ud af gamle broderistykker - måske har du set det allerede? Ellers kan du se det her: http://www.tinadalboge.dk/tag/broderier

    Dejlig dag og tillykke med dine loppefund. :)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...