fredag den 26. oktober 2012

Kan du ikke liiige ....

- sy lidt puder til mig ?
En af mine veninder kom på besøg og forelskede sig i mit nye betræk på slagbænken og de tilhørende puder. Det var liiige så'n det skulle være hjemme hos hende.
Jeg har derfor syet en "stak" pudebetræk og en tyk hynde til en kurvestol i de samme stoffer. Stakken er leveret og jeg glæder mig nu til at komme på besøg, og se hvordan det hele tager sig ud hos Mette ;o)


 "stakken" til Mette

 Sådan ser det ud hos mig ;o)

Rigtig dejlig fredag
til alle

Kærligst Hanne

6 kommentarer :

  1. Smukt ser det ud - tænk at have dig som veninde ;0))

    Har altid gerne ville have en slagbænk - det er bare ikke blevet endnu !

    Rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  2. Årh hvor er Mette heldig - og du er da bare den sødeste og superhjælpsom.
    God weekend Hanne : )

    SvarSlet
  3. Mette Storgaard Poulsen26. oktober 2012 kl. 18.50

    Jeg er også rigtig glad for, at Hanne er min veninde.. :) For hun er nemlig bare altid super sød og hjælpsom! Har dog fortalt Hanne, at hvis ikke det var fordi hun er så sød og dejlig, så kunne man godt sommetider komme til at synes hun er lidt irriterende, fordi hun bare kan alt - som i ALT.. ;) :) En sand superwoman!!
    God weekend.. :)

    Kh Mette, som er super glad for alle mine nye puder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Mette super glad
      Superwomen -smiler bredt :o) Tak for dine søde og dejlige ord. Du kan da gøre mig glad, kan du.
      Og py ha da, ... godt vi er venner, os to.
      Glæder mig til at se hvordan du har fået dig indrettet.
      Kæmpe knus til dig søde Mette. En dejlig hilsen at begynde weekenden på ;o))
      (der er faktisk flere ting jeg IKKE kan, men det skriver jeg ikke her *gg*)

      Slet
  4. Hvor er du bare super heldig, Mette :o)
    og puderne skal nok få sig et godt nyt hjem ;o)
    Hanne kan rigtignok pryde sig med titlen cand.alt !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Takker for den fine og smigrende titel ... hi hi hi ;o)
    Det er lang tid siden jeg har fået ny titel og havde da slet ikke overvejet, at det skulle være den her.
    Den er måsk slet ikke så tosset, men vist noget forpligtende.
    Dejlig weekend til dig søde, min er i hvert tilfælde startet helt forrygende. Tror jeg springer ud i noget vildt i dag og ser om Titlen holder ;o))
    Knus Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...