fredag den 30. november 2012

Juletravlhed på forkant

Jeg har lavet dekorationer på stribe.....
-for i går var jeg ude at holde kursus. Jeg havde sagt ja, til at undervise i at lave danske juledekorationer og kranse, så jeg måtte have en hel del med til inspiration.
Et super arrangement for ca. 25 glade deltagere, julegløgg, kager og lækker buffet ;o)
Aftenens udfordring blev dog sproget ... for nok var det i Sverige, men kun halvdelen af deltagerne talte Svensk, da firmaet har 15 forskellige nationaliteter ansat og hvad gør man så ?
Jeg måtte undervise på engelsk. Egentlig heller ikke noget problem, men hvad hedder kogle, halmkrans, gran, ståltråd, blomstertråd,  osv. ?
Det blev til "Hanne tegner og fortæller", mange gode grin og stemninger var i top.
En dejlig, dejlig aften og der blev lavet mange fine kranse og juledekorationer ;o)

Min søde veninde Lene var kommet fra København, for at give en hånd med ;o)


Dørkranse
Inspiration
 
 Jeg kan rigtig godt lide tanken om at tage "skoven ind i stuen",
Så det er ofte ideen og stilen i mine dekortioner og kranse.

 En lille fugle er flyttet ind ...  og pludselig kommer det til at minde om en rede. 
Prøv at skabe en "historie" i dine dekorationer og kranse.
Det er så hyggeligt ;o)

 Hvem har ikke lyst til at bo lige her ?


Rigtig dejlig fredag 

I morgen kommer der flere billeder med dekorationer her på bloggen. 
Håber at du kan finde inspiration.

Kærligst Hanne 




11 kommentarer :

  1. Hvor er du dygtig, jeg kan da godt forstå at du bliver hyret til sådan en opgave ;O)
    ´SUPER flotte kranse!!!

    SvarSlet
  2. Hahahaha... ja, hvad hedder lige ståltråd?!? genialt med lidt Jørgen Clevin istedet - det er også meget sjovere. Nogle virkelig flotte kranse og folk ser bestemt ud til at hygge sig på billederne.
    God weekend. Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Waauu, hvor er du dygtig, smukke kranse, og rigtig god weekend, Stine:))

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtige søde kranse du har lavet. Naturlige og lige min stil.

    SvarSlet
  5. Super flot krans, min kommer altid til at ligne en tur i skoven, dagen efter en storm;0))
    Kan man blive ansat og komme med på holdet til næste år.
    God weekend

    SvarSlet
  6. TAK for inspirationen - SÅ smukt - lige hvad jeg havde brug for - nu kommer jeg sikkert lidt i gang med juleriet :-) Følger med i morgen;-)

    SvarSlet
  7. Hvor er de smukke ;) må være dejligt at kunne !

    Marianne

    SvarSlet
  8. Som altid flotte kranse fra din hånd
    - og dygtige kursister :o)
    Dejligt at I havde sådan et godt kursus - var spændt på hvordan det var gået med at oversætte danske dekorationer til 'udenlandsk' :o)
    kh Mona

    SvarSlet
  9. Det var da noget af en udfordring, du fik der - godt du kunne klare det med fakter, og hyggeligt ser det bestemt ud.
    Dine kranse er virkeligt smukke, sikke evner du har

    SvarSlet
  10. You are a great teacher! We had a wonderful time and now we have many lovely decorations for Christmas! Hugs, Michelle

    SvarSlet
  11. Holy moly de er godt nok flotte....med armfagter kommer man langt i verdenen :-))

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...