søndag den 25. november 2012

Vinderen er fundet .... og så lidt om vinterstemning i det Svenske

I dag har vi hjemmehygget.
Jeg har lavet årets første juledekoration. Det er en adventskrans til vores amerikanske venner (gud ved om de aner hvad den skal bruges til?) og så har jeg indrettet blomster- arbejdsplads i min vinterhave.
Næste uge går det nemlig løs og jeg skal have bundet en del i år.
Julen er en herlig, særlig tid og jeg glæder mig som et barn, til at komme igang med alt hvad der hører julen til ;o)
Min mand, Jacob, har hældt årets bjæsk-høst på flaske, uhm...

Men først til vinderen af min jule Give away. Det blev By Kristi.
Hjertelig tillykke til dig og 1000 tak til alle jer, som har deltaget. Det har været rigtig sjovt at høre fra jer og er STORT velkommen til alle jer, der er blevet nye læsere her på bloggen.


&
Så lidt stemningsbilleder fra en dejlig søndag
præcist som vi bedst kan lide søndage, her i huset 

Bjæsk af havens bær
til julens gæster.

Advenstkransen til vores amerikanske venner.
Jeg forsøger at skabe en lille historie, når jeg laver dekorationer.
Historien er, om fire små fugle der her fundet hi og bær i skoven .... 
eller sådan noget ;o)



Fortsat god søndag aften og endnu engang tak til alle jer, der har deltaget i min Give away

Kærligst Hanne

12 kommentarer :

  1. hej Hanne
    super flot adventskrans til de amerikanske. Sjovt nok med fuglehistorien (check min adventskrans). ;o)
    - og tillykke til by kirsti.
    kh Mona

    SvarSlet
  2. Yay jeg vandt!

    Det er en virkelig skøn krans!

    SvarSlet
    Svar
    1. Din julesok og adventgaver er på vej ;o)
      tillykke til dig
      hilsen Hanne

      Slet
  3. Sikke nogle skønne søndags-stemningsbilleder : )
    - er sikker på at amerikanerne godt kan finde ud af det med kransen. Mon ikke? ;-)

    SvarSlet
  4. Her var ren hygge. Elsker den slags søndage ;o)
    og jo, jo amerikanerne var med på den med advent, men havde dog aldrig haft en adventskrans.
    Knus til dig

    SvarSlet
  5. Bor du i Eslöv? Så kender du måske den store Eriks hjælp, fantastisk butik har købt mange fantastiske ting og sager der;0))
    Hov må jo lige sige: fin krans.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ved jeg, hvad det er for en butik du mener ,o)
      Den holder kun åbent to gange om ugen, og jeg har ikke været der endnu
      MEEENN.... det skal jeg på onsdag !
      1000 Tak for tippet.
      Har du andre gode ideer og tips i ærmet, så sig endelig til
      kh. Hanne

      Slet
  6. Ja, det gør jeg ,O)
    Den "store Eriks hjælp" ??? ikke liiige .... Fortæl, fortæl ;o)
    Jeg er jo flytte til for 5.6 mdr. siden og kender ikke byen så godt endnu.
    dejligt du kan lide kransen, tak ;o)

    SvarSlet
  7. Den er helt fantastisk (var den, det er 5-6 års siden jeg handlede der)både med møbler og små ting.
    Ååååh jeg må afsted igen, bare surt at broen er så dyr bare for en køretur down memory lane.0)
    Der er også et par steder ved Marie Holm, hvis du er til loppis, jeg må lige i mine arkiver og lede efter adresser.
    Jeg vender tilbage;0))

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...