fredag den 16. november 2012

Vær's go', snup en kage til kaffen

Pludselig gik der helt Blomsterberg i den ...
og jeg fik tryllet, ... ahh, okay hæklet, fem små prinsessekager til min guddatter Karen. Så nu kan hun også servere kager til luftkaffen, og fornøje alle onklerne med hende lille kaffeleg ;o)
Forleden viste jeg nogle rugbrødsmadder, som jeg har hæklet til en madpakke, som hun også skal have i fødselsdagsgave.
Jeg glæder mig til at give hende gaven og håber at hun nu vil kunne finde på mange nye lege.

Et kagefad med lækre prinsessekager til kaffen







Jeg hækler ikke efter mønster, men har du fået "smag for", at hækle kager, kan du gøre som mig. Google hæklede kager og så trykke på billeder. Her finder du masser af inspiration til at komme igang.
Jeg ved, at der findes bøger med hæklet mad, så du kan jo også smutte en tur på biblioteket.


Rigtig dejlig november weekend til alle
og
Hjertelig velkommen til nye læsere.
Håber at I vil bliver glade for at læse med og 
føle jer inspireret, 
til at prøve en enkelt ting eller måske flere, af mine påfund.

;O)

Kærligst Hanne





5 kommentarer :

  1. Og det er de gode kager der ikke sætter sig nogle steder.
    I det nye år må jeg lærer at hækle.

    SvarSlet
  2. nemlig ;o)
    bare snup to, det gør ikke den store forskel, hi hi ...
    og så lyder det til at være et glimrende nytårsfortsæt. Det er nemlig så hyggeligt at hækle.
    god weekend
    Hanne

    SvarSlet
  3. Også kager, jamen jeg bliver jo aldrig færdig hvis du bliver ved med at finde på ting til små piger ;0))

    Smukke kager :0)

    SvarSlet
  4. De er altså SÅ gode, hvor er du dygtig!

    SvarSlet
  5. Lige sådan en kage ville jeg også godt snuppe til kaffen:)
    K

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...