tirsdag den 27. marts 2012

Juhu... jeg er her endnu

Tiden ræser bare af sted og der har liiige været så meget... 


I Skåne er foråret kommet med sådan en hast. Blomsterne titter op af jorden, træerne springer ud i lysegrønne toner og solen skinner.
Det er da til at blive vildt glad af og energien er, efter en lang kold vinter, begynder at vender tilbage, sammen med de mange dejlige lyse vågentimer, til alt det sjove.

- Jeg elsker bare forår ;o))

Jeg har haft gang i projekt "Afslutter" og har fået syet en del og strikket mindst lige så meget.

I dag vil jeg prale lidt af min nye computertaske til min Apple PC. Den er nu helt færdig og I er de første til at få den af se. Jeg er rigtig spændt på at høre, hvad I synes.

En collage, der kan fortælle lidt om vejen til det færdige resultat.

Den nu helt færdige computertaske.

Tasken bliver lukket med to kraftige runde stofelastikker, der er blevet syet fast i foeret.
Uden på har jeg syet to smukke gamle benknapper på. 
Knapperne har ligge i min knapkasse i rigtig mange år og jeg har kun ventet på, at de kunne 
blive syet på det helt rigtige sted... og det er her.

Tasken er foeret med bomuldsstof, Stoffet har  æblemotiv...selvfølgelig ;o)
Jeg har også syet en lomme ind i foeret. Den skal bruges til laderen og nogle af
alle de andre helt uundværlige ting.



Rigtig dejlig dag til jer alle

Kærligst Hanne

9 kommentarer :

  1. Den er bare super lækker. Måske jeg skulle kaste mig ud i at filte. :) (endnu ikke prøvet håndværk). Din er så fin, at man får lyst til at prøve.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, hvor er det dejligt, at du synes det ;o)
      Synes da du skal prøve at kaste dig ud i at filte. jeg giver gerne fif og ideen, den har du jo lige her!
      Held og lykke til
      Kh.

      Slet
  2. Den er altså bare blevet über-æble-lækker! :)

    SvarSlet
  3. über-æble-lækker ;o)))
    Lyder jo helt spiseligt. Dejlig hilsen

    SvarSlet
  4. Den er bare helt forrygende! Fine, fine afstemte farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;o)
      Har været super sjov at lave og er selv rigtig glad for resultatet.

      Slet
  5. Svar
    1. Tak Mona
      Jeg tager den med, så du kan få lov at røre ;o))

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...