torsdag den 3. oktober 2013

Mit strikdesign kan nu købes på nettet

Model Skåne, en sweater i et mix af klassiske, nordiske mønstre, strikket i 100 % alpaka.
Måske husker du, at jeg tidligere har skrevet om, at jeg var i gang med at skrive tre strikkeopskrifter ?
De er nu alle tre strikket, afleveret hos forhandleren og kan købes på nettet, HER
Det har været vildt spændende, og jeg er så stolt over at se "mine" trøjer, sat til salg. Skøn, skøn følelse.

Model Skåne
Model i nordisk mønster-strik.

trøjen har en V-bort i hver side og på undersiden af ærmet.

De okkergule detaljer er gennemgående i hele trøjen.

Detaljer på undersiden af ærmet.
Bemærk udtagningerne på hver side V-borten,
som igen danner er nyt mønster i striberne.

Lodret stribet, flerfarvet-bort for neden på trøjen og på ærmerne.

En lille detalje på ryggen.
Kan naturligvis undlades, men kan gøres til en sød personlig detalje, 
hvis man evt. broderer eller strikker sine initialer, i feltet
Her har jeg syet, med maskesting, No 1 i feltet, simpelthen fordi,
Model Skåne er min første strikmodel, der er kommet på nettet ;o)

*** 

Pludselig har jeg fået ideer til mange flere designs. Det er som om de står i kø for tiden, altså ideerne. Det er skønt, men jeg kunne virkelig godt bruge mange flere timer i døgnet.
Nå, men ind til videre bliver ideerne tegnet i min lille idebog. Bogen jeg kun bruger til gode tanker og fikse ideer, og nogle af dem bliver helt sikkert til virkelighed en dag ;o)


Kærligst Hanne

18 kommentarer :

  1. Hej Hanne.
    Tillykke! Hvor er det sejt gået. Og så er trøjen så meget dig. Jeg håber, at der er mange der bliver fristet til at strikke den.
    Jeg skal til at have gang i hæklenålen, synes bare, at arbejde tager for meget af en fritid......i hvert fald har det været svært for mig at få tid til bare at sætte mig ned og så fordybe mig i et par timer eller tre. Men lige om hjørnet luger jo en efterårsferie, og der har jeg da planer om noget kreatid!
    Masser af tanker fra
    Anette

    SvarSlet
  2. Ja jeg vil da også ønske STORT tillykke - det er godt gået! Men på den anden side forstår jeg godt din succes for det er vildt flotte designs du har strikket :))

    SvarSlet
  3. Flot flot flot! Wow altså Hanne. Og stort tillykke med at det nu officielt er på markedet.
    Du kan virkelig noget med det der strik-design. OGSÅ med det der strik-design må jeg hellere sige ;-)
    Godt gået. Knus, Liv

    SvarSlet
  4. Flot sweater !! Fedt at se, at du har gjort så meget ud af detaljer - jeg ved, at det er et stort arbejde at få mønstret til at passe, når det færdige resultat skal blive så smukt som på din sweater.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot, den kan du godt være stolt af :)
    Glæder mig til at se med, når nogle af de mange andre ideer bliver til virkelighed.

    SvarSlet
  6. Sådan !! Hvor er den flot, du kan bare det der :-)

    SvarSlet
  7. Nøj, hvor er den lækker! Fedt at du kan lave dine egne design og at vi andre nu kan få del i dem.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  8. Nej hvor er den blevet flot. Der er godt nok mange fine finesser. Tænker lige over om jeg ikke er nødt til at besøge garagen..... Jeg mangler kun en ribkant på igangværende projekt, så noget nyt skal igang juhu.
    Tillykke med du nu også kan skrive strikdesigner på visitkortet.

    SvarSlet
  9. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: den er bare så smuk, og med mange lækre detaljer og finesser ! flot arbejde - og flot debut ! :o)

    SvarSlet
  10. Jeg elsker detaljer!
    Fedt med V-bort, den gule farve og ikke mindst det lille felt i nakken!

    Tak for godt arbejde, glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  11. Kan godt forstå du er stolt Hanne, den er virkelig også flot. Tillykke med det ;O) Godt du har en lille bog til notater, så du ikke glemmer det igen. Rigtig god weekend. Kh Helle

    SvarSlet
  12. Total sejt, Hanne :) Og nogle rigtig flotte modeller der er kommet ud af dine pinde! Glæder mig til at se de næste! :)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke. Sejt! Og meget, meget smuk trøje!
    Du spurgte til, hvor jeg har fået trykt mine dekaler/klistermærker. Jeg har tidligere fået trykt mærkater på vistaprint
    Men lige dem her fik jeg trykt på discountprint fordi de skulle være små ovale og klare.

    SvarSlet
  14. glemte lige... Begge steder kan man selv designe filen og uploade den. Og begge steder har rigtig god service og hurtig levering.

    SvarSlet
  15. Smuk trøje - tillykke det må være vildt at se sit design Til salg :)
    Godt gået :)
    Marianne

    SvarSlet
  16. Super fed trøje! Jeg er virkelig fristet til at gå i gang :-)

    SvarSlet
  17. Hej Hanne, hvor finder jeg opskriften til model höst? ��

    SvarSlet
  18. Det er SÅ trist, at man ikke kan købe den opskrift/kit mere. Jeg ville elske at strikke den. Dbh. Tine Friis Jensen

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...