tirsdag den 13. november 2012

Så'r der rugbrødsmadder

Velbekomme ...
Jeg har hæklet fire madder med pålæg og et par kiks til kaffen.
Sidst på denne måned skal jeg til fødselsdag hos den sødeste lille pige, min guddatter Karen og i år skal hun have en madpakke med fire madder.

Velbekomme ;o)

En med salat, rullepølse og løgringe

Spegepølse med remoulade

Æg og agurk

 Franskbrød med kødpølse og rødbede

Jeg har hæklet brød og pålæg dobbelt, så det er mere "stabilt" at lege med.


Og så lige to kiks til kaffen ;o)


Det har været super hyggeligt at hækle mad og da jeg først kom i gang, var mulighederne uendelige og fatasien i hopla.
Jeg har ikke brugt en hækleopskrift. Bare "formet" der ud a', med hæklenål og garn...

Kærligst Hanne

12 kommentarer :

  1. De er så fine dine madder - meget naturtro :-)

    SvarSlet
  2. Tak for det Gitte ;o)
    Det har været meget underholdende og måske er jeg ikke helt færdig endnu.
    Som min søn sagde: "Gør du det også, fordi du selv synes det er sjovt ?"
    -og jo, det gør jeg ;o))

    SvarSlet
  3. Men altså hvor er de fede - bare hun er gammel nok til at forstå de ikke kan spises, så skal hun nok få glæde af gaven :))))

    SvarSlet
  4. Hvor de altså fine - på det lille bitte billede der er på min blog, troede jeg det var din frokost :) - nåede lige at tænke at det var mange madder ;0)).

    Tror da lige jeg skal abe efter - hr et barnebarn på 4 og en på to 1/4 - de skal da have en madpakke - tusind tak for en dejlig ide.
    Skal vist lige have fat i noget rugbrødsfarvet bomuld ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fantastiske.
    Jeg har en ide om at jeg kan nå at lærer at hækle inden jeg får børnebørn og det varer et par år endnu.
    (Håber jeg;))

    SvarSlet
  6. Åh sikke noget. Nu kom jeg til at gå ind på din blog sådan alt for sent til frokost og dermed mega sulten. Og det må jeg sige; dine billeder hjælper ikke spor : ) Nu går jeg ud og smører mig en æggemad med agurk og måske en spege med remo...
    /Liv

    SvarSlet
  7. Årh de er skide gode! Mange hæklede madder har jeg set, men dine er de flotteste :) Men hov, Hanne, hvor er de ristede løg? :)

    SvarSlet
  8. Vildt søde.
    Jeg må vist snart i gang med hæklenålene......

    SvarSlet
  9. Hvordan hulan kom du på den idé ?? den er da forrygende ..
    også jeg troede du var ramt af rugbrødsnostalgi i det svenske, og måtte vise din frokost frem.
    Havde nok ikke helt fantasi til at forestille mig de hæklede madder.
    En sjov gave til Karen.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  10. Ih hvor er det nogle fine madder :)
    Jeg så på Karen klarbæks blog at du måske mangler noget fra søstrene grene. Skriv til mig hvis jeg skal købe manilla-jule-kort for dig. Jeg vil gerne sende dem til dig, hvis det er. (Madebymama-t@mail-online.dk)
    Ha en dejlig dag!
    Kh. T

    SvarSlet
  11. Hold da op hvor er de naturtro... Man bliver jo helt sulten. Gennemført og helt fantastisk håndarbejde - igen - fra din hånd.

    Knus til dig.

    SvarSlet
  12. Fantastisk god idé:) Dem har du mange af. Det er spændende at følge dine indlæg på bloggen.
    Håber du vil kigge forbi min blog en dag:) Hilsen Liz

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...