fredag den 18. maj 2012

Huset med de mange vinduer


Jeg har sat fokus på husets mange finurlig vinduer i dag...
Huset fremstår ude fra, meget symmetrisk og harmonisk, men kigger man efter, har hvert rum sit eget helt specielle vindue. I går tog jeg en tur rundt i huset med mit kamera og forsøgte at fange lyset.

 Et  af køkkenvinduerne

 Trappeopgangen til 1.salen med kig til haven


 Et smukt halvrundt tagvindue i mit nye arbejdsværelse

 Gavlvindue og lille vindue i mit nye arbejdsværelse

 Vinduesparti i gæsteværelset med udsyn til haven

 Vindue, med kig til byens tage, i badeværelset
- sidder heldigvis højt :o))

Vindue i trappeopgangen og bagdøren


OG
- det lille finurlige vindue...
det sidder ind i huset, oppe under loftet, og giver lys på toilettet.


Vi har brugt dagen i dag til at male lofter og vægge i to stuer. Det er højt til loftet og mange "forhindringer", som kræver ekstra omhyggelighed med den tynde pensel.
py ha..., men smukt er det blevet og præcist som vi gerne vil have det.
I går blev jeg spurgt om, vi ville beholde de mange små detaljer... JAAA DA !!!
- vi elsker dem ;o))

I morgen maler vi videre på 1. salen, OG væggen ER kommet ned
- mere om det senere.

Mange glade hilsner fra Sverige 
Kærligst Hanne




6 kommentarer :

  1. Hvor bliver det bare hyggeligt når i er klar.
    Glæder mig til at følge jeres projekter.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Jeg forstå godt at du er begejstret - for alle detaljer, vinduer ... Det ser SÅ lækkert ud det hele!
    Jeg GLÆDER mig til at se dit endelige arbejdsværelse - det bliver helt sikkert underskønt :))

    SvarSlet
  3. hvor er det dog fantastisk smukt !
    kan godt forstå at hilsenerne fra Sverige er glade :o)
    Og jeg bemærker mig udsigten fra gæsteværelset ;o)
    fortsat god arbejdslyst.
    kh Mona

    SvarSlet
  4. Det ser bare helt fantastisk smukt ud... Sikke et drømmehus man fornemmer du har fået dig der ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor totalt charmerende. Glæder mig til at se mere fra det nye hus.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at åbne for computeren og læse jeres søde hilsner ;o)
    Endnu en lang arbejdsdag er slut. Arbejdet skrider fremad og det bliver så fint.
    Kh. Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...