tirsdag den 6. november 2012

Kunsten at sætte på hylder

Jeg har den dejligste veninde og hun kan trylle ...
Måske kender du også èn af den slags mennesker, som kan få alt til at ligne en "lagkage" ?
- Sådan én er min veninde ;o)

- OG HUN KAN KUNSTEN AT SÆTTE PÅ HYLDER !

Jeg var på hyggebesøg med overnatning i sidste weekend og snuppede et par billeder, for at dele dette smukke syn med jer. Håber at I vil lade jeg inspirere til at "sætte på hylder".


 Hovsa... et Svensk flag .... hi hi ... det har jeg hæklet ;0)


 Snup ideen 

- Stil lidt "humor" ind på hylden, så øjet kan gå på opdagelse
 og du kan få dig et lille smil.

 - mellem alle køkken-herlighederne sniger der sige en lille barmfager dulle 
ind på hylden. Hun sidder der og skinner om kap med den
 lille blomster lyskæde og den smukke røde termokande med blomstermotiv.
En hel lille historie.

Det vil jo være nemt at forfalde til at tro, at det handler om at have det sidste nye kaffestel og dyrt design på hylderne, for at få det til at se godt ud, men NEJ
- Det handler jo meget mere om, at sætte det du har, op på en lækker måde, så det kommer til at ligne en "lagkage" ;0)

Håber at du føler dig inspireret
det gør jeg !

Kærligst Hanne

10 kommentarer :

  1. Det er en fantastisk evne at have. Jeg misunder lidt dem der har den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt bestemt et talent ;o)
      - du kan jo snuppe et par ideer. Jeg er sikker på at du kan gøre det.

      Slet
  2. Skønne hylder - med dejlige sager - minus nutella glasset - smiler

    SvarSlet
    Svar
    1. Du fandt Nutella glasset ;o)
      Ja, der er gode ting at finde på de hylder.

      Slet
  3. Ville ønske jeg havde nogle åbne hylder til at fylde op.
    Men vi har overskabe i vores køkken.
    God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk har min veninde taget køkkenlågerne af, for at få åbne hylder. Hendes køkken er gammelt, måske er det derfor det virker ?
      God dag til dig også ;o)

      Slet
  4. Fine hylder, sådan er det ikke i min verden;0)
    Med mand, 2 unger, kopper, yoghurt skåle, thekrus og mange andre ting der bliver brugt hver dag er det helt umuligt at holde det så fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi... det kender jeg kun alt for godt.
      Underligt at de kære familiemedlemmere ikke lærer at stille ting tilbage, på den plads hvor de tog det. Nej, åbne hylder hænger ikke rigtig sammen med en stor og travl familie.
      For mig lykkedes det i sommerhuset, men der har vi heller ikke så mange ting.
      kh.

      Slet
  5. VI har skabe - og det er vist godt nok, for mine hylder er aldrig hverken poetiske eller hyggelige - højst lidt støvede...
    ;-) Liv

    SvarSlet
  6. Det lykkedes heller ikke i sommerhuset og nu er jeg bare træt at gå og bytte om hele tiden.
    Så det må bare være hyggelige-rode-hylder:0)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...